2011. január 13., csütörtök

Játék a Facebookon! / Élet fája medál / Game on Facebook! /Tree of Life pendant


A medál alapja sárgaréz, ami így utólag már elég lényegtelennek tűnik hisz alig 3 cm-n látszik ki a vörösréz tekercselés alól. :D
Amúgy ez egy elég régi minta, sokan elkészítették már, de állítom hogy azért, mert szép, szóval ez nem von le az értékéből. Én is megcsináltam már egyszer, de ez az új változat sokkal szebb lett, egyrészt fejlődtem azóta, másrészt jobban választottam meg az alapanyagokat hozzá.
Szóval tessék menni a facebookra játszani érte! :)
...
The base of the pendant is brass, but now I see it was unnecessary, because only 3 cm can be seen of it, where I didn't rolled it with copper. :D
This is a very old model, many people has been made it, but because it's nice, so it won't make it less valuable. I also made it once in the past, but this is much more prettier.
So go to facebook, and play for it! (Just like my page, put a comment under the pic, and share the game to your friends, and you're in!)

-----
1500

Rendeltek egyet tőlem, csináltam kettőt. :)
...
I got an order for a new one, I made two :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése