2011. március 28., hétfő

Képes vagyok rá / I can give you


Ez itten a saját bejáratú számla- és nyugtatömböm.
Amikor vettem, az eladónő kedvesen megkérdezte hogy benne hagyja-e a számlacímem a gépben, elmentse-e? Mondtam igen, mire hozzátette hogy persze ha újra számlatömböt akarok venni, megint kell hozni az adószámot igazoló papírt és az igazolványokat. Elmosolydtam, hogy nem valószínű hogy a számla túl hamar betelne - De én szurkolok hozzá - volt a válasza. :))
A könyvelői részt kedves ismerősöm csinálta meg nekem (Bizony reklám következik: A Profi-T cégtől - adóbevallás, könyvelés, és más egyéb is!)
Az APEHben meg egy naiv vezércsellel 20 perc alatt végeztem: rossz sorszámot húztam és bekerültem egy gyorsan haladó sorba, aminek a végén a nő kedves volt és soron kívül átirányított a nekem megfelelő sorba. :)
Szóval heteske lettem. :)
...
These are my own bill books. :)
When I bought them the seller kindly asked if I want her to save my name and address in the computer. I answered yes, than she told me that if I want to buy new bill books, I have to bring my ID and tax number certificate this way too. I smiled and told her that I don't think I will use up this book very fast. Than she told me that she is cheering for that. :))
The bookkeeper part was made by a dear friend at the Profi-t Kft. (Yes this is the place of the advertisement :) )
And in the Tax office with a naive trick I finished in 20 minutes (we usually stand in line for hours!): I choosed the wrong line, which was very fast and when I reached the officer, she was very kind and let me go to the beginning of my true line. :)
So now I can give bills. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése