2011. augusztus 31., szerda

Barberry in golden cage szett / Barberry in golden cage set

4000

1800

Névtelen, mert még nem találtam neki megfelelő nevet. Nagyon különlegesnek tartom így különleges nevet szeretnék neki, de most a facebookos tábor "cserben hagyott", ők sem találtak neki megfelelőt. (Lehet itt is tippeket adni)
A felső szett készült el először, rengeteg munkával, az alatta levő már egy egyszerűbb, letisztultabb darab.

...

Nameless, because I couldnt find a name for it, you can help me if you have a great idea! Its a really extravagante set, so I want an extravagant name for it :)
I made first the top set, it was a really long work, the second one is a much more simple piece

6 megjegyzés:

  1. nekem ez olyan Vércsepp-szerű...

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem. Az előző füli véres nekem, de az olyan nevet is kapott.

    VálaszTörlés
  3. Mit szólnál a Piros orrú Bagolyhoz?

    VálaszTörlés
  4. XD Annál meg elegánsabb (tudom, nagyon magasak az igényeim)

    VálaszTörlés
  5. Eszembe jutott még a "Rézfaszú Bagoly"..de ezek szerint ez a név is kiesik XD

    VálaszTörlés
  6. Szerintem Borbolya (Barberry) szett legyen a neve!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Berberis_vulgaris

    VálaszTörlés