2011. október 7., péntek

Díjat kaptam!



Most töredelmesen bevallom, hogy nem igazán vagyok híve ezeknek a díjazgatásoknak, kreatív blogger meg mittomén, de most nagyonnagyon (nagyonnagyonnagyon) jól esett :)
Nem énblog ez itten, de most ideírom, hogy elég rossz a hangulatom mostanság, valamint még mindig nem vagyok teljesen biztos abban hogy jól csinálom amit csinálok (általában elhiszem, de aztán mindig elbizonytalanodom, illetve nem tudom hogy mennyire).
Mindenesetre Vegazus pont megfelelő személy volt akitől pont most nagyon jól esett a "dícséret" :))

Akiknek tovább adnám:

3 megjegyzés:

  1. szerintem nagyon jól csinálod - van ízlésed és kézügyességed és eredeti ötleteid - mi kell más? :) gratula!

    VálaszTörlés
  2. Drága Nóli!
    Először is nagyon köszönöm a díjat, kedves vagy!
    Másodszor pedig nem értem a bizonytalanságod. Szép, ötletes dolgokat készítesz, és a kivitelezés is egyre precízebb, úgyhogy fel ne add! Találd meg az örömöt a munkáidban, mert ha szívvel-lélekkel csinálod, az meg is látszik rajtuk, úgyhogy uccu neki!:)
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Crazychick: ahogy mostanában több embernek is mondtam: a drótozás számomra a mindennapi pozitívum, ahonnan mindig érkezik pozitív visszajelzés; így nem is tudom másképp mint örömmel csinálni! :)

    Köszönöm nektek!

    VálaszTörlés