2011. február 6., vasárnap

SzSzSz - Szívárvány Színű Szett / Rainbow Coloured Set

Szett / Set: 4000
Nyaklánc / Necklace: 2000
Karkötő / Bracelet: 1500
Füli / Earring: 1000

Hirtelen "ide lett" a tavasz, én meg nagyon belelkesültem a szívárványra, amiket az ablak elé akasztott kristály szór a falra a nagy napsütésben. :)
A szett áll egy jó hosszú nyakláncból (az én nyakamat épp hogy nem éri körbe háromszor, de átlag ember tuti meg tudja csinálni), egy karkötőből és egy füliből (gyűrűre még mindig nem vettem rá magam).
Nagyon élénkek a színei, gyönyörűen csillognak a napsütésben. Az ibolya szín ebben az esetben nagyon sötét kék lett, nem lila, mert szerintem így szebb. :)
Remélem marad ez a gyönyörű idő!
...
Suddenly spring has arrived, and I'm really busy to stare on the little rainbows which are made by the crystall in front of the window, and the sunshine. :)
The set includes a very long necklace (it's just barely can't make three loop around my neck, but for an "average person" It will be possible), a bracelet and a pair of earrings (I can't bring myself to make a ring).
It has very vivid colours, and it's sparkle in the sunshine - very pretty! :)
I hope this beautiful weather stays for a long time!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése