2011. május 5., csütörtök

Sergyur

Szombaton Regős cserkész napon voltam nővéremmel. (A regős cserkészek emblémája ihlette a csodaszarvas medálomat!) Ő agyagozott, én meg mentem neki segíteni, de túl hamar vettem észre, hogy van drótos foglalkozás is. 
Mondanom kell hogy egész napra ott ragadtam? (Mondjuk nővéremnek olyan sok gyerkőce nem volt, hogy ne bírja nélkülem. :) - de mondjuk lett volna még más is amit szívesen csináltam volna: kosárfonás, csuhé cuccos)

Ami viszont különleges volt a dologban, hogy egy srác tartotta! Sajnos nincs blogja, sem Meskán nincs fenn sem sehol... Aszonnya lussta fotózgatni feltöltögetni meg minden.

Mindenesetre megdőlt az elméletem, miszerint ötvösség inkább férfi meló de vannak nők is, ellenben drótozni csak nőket látok. Illetve ez nem elmélet, megfigyelés csupán. :)

Ezek készültek:
Sergyur mintája, engem egy lantra emlékeztet

Tenger fülim csiszolt gyöngyökkel

egyoldalas halszálka minta

Sergyur mintája kétoldalas halszálkával

Jah, igen :P Megtanultam halszálka mintát csinálni amint láthatjátok. :D
És használtam tekla gyöngyöt amitől annyira idegenkedem...

Szóval a kosárfonásból kimaradtam, de ismerkedtem, valamint tanultam! :) (és ha a nővéremnek nem is, de Sergyurnak segítettem is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése