2011. május 8., vasárnap

Tolkien Levelező Verseny (TLV) / Tolkien Correspondent Competition

1200

Avagy sorozatgyártás. :)
Tagja vagyok régóta  a Magyar Tolkien Társaságnak, akik már több éve szerveznek középiskolásoknak levelező versenyt, és idén megkértek hogy "csináljak én is nyereményt".
Persze későn álltam neki, így manufaktúra szerűen készültek: első nap lukas órában levágtam a drótokat és meghajlítottam a két elemet amiből a medálok állnak, délután pedig megkalapáltam őket, hogy keményedjen. Második nap összetekergettem az elemeket, valamit rájuk tettem a gyöngyöt, harmadik nap meg a viaszos szálat tettem beléjük, este pedig átadtam őket. :)

Valamint ezzel a rendeléssel "debütált" a csomagolásom. Vettem simítózáras tasakokat, hogy mégiscsak valahogy "kinézzen" az ahogy odaadom az ékszereket (próbálkoztam már a doboz hajtogatással de az nagyon macerás volt, 2 ember kapott összesen olyat :D )

...

coming soon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése